duminică, 22 septembrie 2024

Literatura: SĂ VII, IUBITA MEA DIN ANDROMEDA, Autor: Gheorghe Apetroae dlB






SĂ VII, IUBITA MEA DIN ANDROMEDA

Autor: Gheorghe Apetroae dlB.
*
Să vii, eu, cu cerneala sidefie a iubirii tale,
din călimara vieții mele, am ținut să-ți scriu
pe jumătatea inimii ce-am despicat-o stea
cu har, să-mi cazi, în sângele de-atunci, să vii…!
*
Iar dacă vii, îți voi purta pe braț ființa ta
pe sub castanii pregătiți să-și ningă frunze
ruginii, în toamna drumului, prin serile târzii,
cu duhul crist al primei noastre întâlniri…!
*
Și dacă vii, de-ajungi, din clusterul de stele,
Veneră, îți desprind fiorii calzi ai razelor iubirii,
în ei să îți ascult glasul divin, să te revăd frumoasă
pe-aleea rozelor rămase pentru tine înflorite…!
*
Să vii, să îți înviu iubirea, iar cu balsam de roze,
Tu, să-mi învălui sufletul cu vindecări, să vii
cu calde sfinte amintiri, în care tot mai cred
și să-mi oferi trăiri-surâsul tău, al primei întâlniri…!
*
Să vii cu gândul cel pe care l-am zidit atunci,
să mi-l întorci în toamnă cu lumina ta, fierbinte,
pe valul razelor, din Andromeda, alfa-stea, să vii,
să îmi reverși topazul flăcării iubirii în…cuvinte!
Toate reacţiile:
Ana Stelea şi încă cineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu