duminică, 9 octombrie 2011

Literatura, Să-l uit, te uit, "Strunga" , Gheorghe Apetroae Sibiu

ANOTIMPUL MIRACULOASELOR COMBUSTII
 FLĂCĂRI   ADOLESCENTINE




SĂ-L UIT, TE  UIT," STRUNGA"

Atunci iubeam culoarea
şi mai eram copilă ;
simţeam balsamul serii
în floarea de salcâm
şi mă plimbam prin tine
cu un băiat romantic
pe-alei de roze stele
căzute pe pământ...

Râdea vecia-n mine
şi mă visam crăiasă,
cântam « păpuşa Lili »,
lui îi plăcea să cânt
cu vocea înflorită
pe buze de dorinţe
mă săruta fierbinte
şi îmi plăcea nespus…

Al meu, azi, pe acelaşi,
aşi vrea să-l rup de tine ;
în "Strunga" amintirii 
nu ştiu dacă-i mai cred...
Vecia nu-i vecie,
e numai despărţire
şi n-a fost el alesul
vieţii, să-l slujesc...

Cu visele, paianjeni
pe frunze ruginite,
cad peste mine-n floare
şi-n pânza lor m-ascund ;
Pe drumul vieţii  mele,
spre lumea nefiinţei,
în clipe de-agonie
vreau să mă uit , să-l uit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu