duminică, 6 mai 2012

Literatura, Gratitudine, Gheorghe Apetroae Sibiu



                           Gratitudine


Gheorghe Apetroae -Sibiu

 

                                             

                                      mamei mele, Ilinca


Răsărit din zăpezile tale
am crescut cel dintâi
ghiocelul;
ţi-am surâs
printre primele flori;
am înflorit şi m-ai cules,
împreună cu zambilele,
într-un buchet de cer:
gratitudine …
În cântecul sirenelor,
cu gândul brizelor,
să învăţ zborul
de la tine,
m-ai aruncat în marea viselor;
muncit de ea şi de Lună
eu, floarea albă de rouă,
ating încă uşor,
cu stropii lor,
braţele tale de-mbrăţişări
până la ofilire …

În gratitudine,
m- aplec în fire-ţi
la sânii crisi şi puri,
în mine-nrouraţi,
să sorb culorile amintirilor …



Volumul de poezii şi eseuri „Despre neînceput”, Editura Hermann, 1992

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu