sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Literatura,Gratitudine, Gheorghe Apetroae Sibiu


                                     Gratitudine

Gheorghe Apetroae -Sibiu

 

                                             

                                      mamei mele, Ilinca


Răsărit din zăpezile tale
am crescut cel dintâi
ghiocelul;
ţi-am surâs
printre primele flori;
am înflorit şi m-ai cules
împreună cu zambilele,
într-un buchet de cer,
gratitudine …
În cântecul sirenelor,
cu gândul brizelor
să învăţ zborul
de la tine,
m-ai aruncat în marea viselor;
muncit de ea şi de Lună
eu, floarea albă de rouă,
ating încă uşor,
cu stropii lor,
braţele tale de-mbrăţişări
până la ofilire …

În gratitudine,
m-aplec în fire
spre sâni-ţi  puri,
în mine-nrouraţi,
să sorb culorile amintirilor …



Poezii şi eseuri „Despre ne-nceput”, Editura Hermann, 1992

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu